مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Shopping Mall)

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Shopping Mall)

مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Shopping Mall) گزینه‌ای دیگر برای خرید ارزان در استانبول است. این مرکز بخشی از یک برج ۳۰ طبقه و دارای ۱۶۰ فروشگاه است. شاید این مرکز به نظرتان بیش از حد شلوغ به نظر برسد اما بخش زیادی از این جمعیت، مربوط به افرادی است که برای تماشای تئاتر به سالن‌های این مجموعه می‌آیند. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما خواهد بود.

فروشگاه ها و برند های مرکز خرید کانیون استانبول

برخلاف سایر مراکز خرید استانبول، کانیون فقط به البسه اختصاص ندارد. در ورودی کانیون یک سوپر مارکت بسیار بزرگ وجود دارد که می توانید انواع برند های جهانی و خوراکی های مرغوب ترکی را تهیه کنید. در طبقه دوم فروشگاه مخصوص کودک و نوجوان و اسباب بازی فروش ها وجود دارند. اپل و سونی دو فروشگاه بزرگ در بخش الکترونیک کانیون هستند. در بخش مد و لباس برند های معتبری مانند
Max Mara ,Gap ,Calvin Klein ,Liu Jo وجود دارند. در طبقات دیگر می توانید اجناس متنوعی از جمله لوازم خانگی، لوازم آرایشی با برند های معتبر مثل صفورا و مک و حتی کتاب نیز پیدا کنید. همچنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید جزو مراکز خرید گران قیمت استانبول به شمار می رود.

هتل های نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

پارک ددمن لونت: ۴۰۰ متر
کینگ کراس: ۸۰۰ متر
لونت: ۶۰۰ متر
گول: ۱ کیلومتر
لاواندولا: ۱ کیلومتر

رستوران های نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

نو رست: ۱۹ متر
گینا: ۱.۳ کیلومتر
کارتا: ۲.۲ کیلومتر
پیولا: ۲.۵ کیلومتر
کافه و رستوران ماکارا: ۳.۴ کیلومتر

نحوه دسترسی به مرکز خرید کانیون استانبول

بعد از این که بلیط هواپیما استانبول را تهیه کرده و به این شهر سفر کردید، می توانید درمیدان تکسیم سوار مترو M2 شوید و به سمت ایستگاه حاجی عثمان حرکت کنید و بعد از طی کردن ۳ ایستگاه در ایستگاه لونت پیاده شوید. ‏برای رفتن به مرکز خرید کانیون به تابلو های راهنمای نصب شده در دیوار مترو و یا کف سالن باید توجه کرده و آن ها را دنبال نمایید.

لوکیشن مرکز خرید کانیون استانبول روی گوگل مپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *